Първоначално публикувано от MC_G
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Общи приказки 166
Collapse
X
-
...
155 1,6 TS 16V `96
166 2,4 JTD `99
147 1,9 JTDm 8V `07
-
Първоначално публикувано от trop4i Покажи съобщениеДоколкото видях като че ли беше от ролката на компресора, сякаш е блокирала и пистовия се е въртял.
Искаш да кажеш, че когато включиш компресора той блокира ли?Alfa Romeo 166 2.4 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от MC_G Покажи съобщениеМисля че от голямото натоварване в блокирал и ремъка се е плъзгал по него, а не е въртял шайбата, пробвах го - не духа студено, явно трябва да се сваля....
155 1,6 TS 16V `96
166 2,4 JTD `99
147 1,9 JTDm 8V `07
Comment
-
Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщениеСъстоянието на шайбата и съединителя може да се види и без да се сваля компресора, щото свалянето е свързано и с източване на фреона. Съединител и лагер на шайбата се сменят спокойно и без демонтаж на компресора. Ако компресорът е блокирал,както предполагаш, една от причините е да е блокирал лагера на шайбата (38 лв) и ако е така, дано е само това.
Като я гледам като че ли е ``обгорена`` в края си, кога се разбира дали е в нея проблема или да ходя в сервиз ?Alfa Romeo 166 2.4 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от MC_G Покажи съобщениеКато я гледам като че ли е ``обгорена`` в края си, кога се разбира дали е в нея проблема или да ходя в сервиз ?...
155 1,6 TS 16V `96
166 2,4 JTD `99
147 1,9 JTDm 8V `07
Comment
-
Ако лагера е блокирал шайбата няма да се върти и при изключен компресор.При включване на компресора съединителя предава въртенето от шайбата към компресора, възможно е ако гумата на съединителя е опечена да не позволява добър контакт или както беше при мен -двете метални части на съед. и шайбата бяха покрити с нещо като клей-отам съед. е буксувал, загрявал и ми изгоря бобината на компресора. Почистих металните части на съед. и компр. и засега няма проблеми.166 2.4JTD-00г.
Comment
-
Какво точно лагерува в лагера, който дискутирате?
Оста на компресора спрямо тялото на компресора?
или
Ремъчната шайба на компресора спрямо оста на комресора?
---------- Post added at 22:09 ---------- Previous post was at 21:58 ----------
Да, видях от картинката:
Ремъчната шайба спрямо корпуса на компресора.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от MC_G Покажи съобщениеКато я гледам като че ли е ``обгорена`` в края си, кога се разбира дали е в нея проблема или да ходя в сервиз ?166 2.4JTD-00г.
Comment
-
Първоначално публикувано от trop4i Покажи съобщениеАко лагера е блокирал шайбата няма да се върти и при изключен компресор.При включване на компресора съединителя предава въртенето от шайбата към компресора, възможно е ако гумата на съединителя е опечена да не позволява добър контакт или както беше при мен -двете метални части на съед. и шайбата бяха покрити с нещо като клей-отам съед. е буксувал, загрявал и ми изгоря бобината на компресора. Почистих металните части на съед. и компр. и засега няма проблеми....
155 1,6 TS 16V `96
166 2,4 JTD `99
147 1,9 JTDm 8V `07
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеИндевър, ти беше сложил по- къс ремък за да елиминираш компресора, може ли да напишеш пак параметрите му - ще е полезно за всеки, който иска да ремонтира компресора и да си кара колата същевременно....
155 1,6 TS 16V `96
166 2,4 JTD `99
147 1,9 JTDm 8V `07
Comment
-
Comment
-
Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщениеКолеги здравейте, някой знае ли тази букса за какво е, намира се в багажника от дясно и си виси свободно?
Възможно и да е имало нещо, но купих колата със свален ченджър и навигация, но те са от ляво, а това виси при бушоните от дясно.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеТова е конектора за ремаркето.
Comment
-
Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщениеThanks, помислих си, че има връзка с музиката. Като се позахлади съм замислил да си позасиля баса, та се чудех от къде да си бодна сигнал.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment