Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от MC_G Покажи съобщение
    Доколкото видях като че ли беше от ролката на компресора, сякаш е блокирала и пистовия се е въртял.

    При спрян няма проблем, колата е 136 коня и извода какъв е
    При тази ситуация проблемът може да е от прегорял съединител на компресора (все още се продават на цена от 50 до 94-5 лв) до блокирал лагер на шайбата, което обикновено води до излизане на компресора от строя,ако не е хванато навреме.Това последното не ти го пожелавам, моят случай е такъв. Положението ти ще се изясни след сваляне на ремъка и сваляне на съединителя .
    ...
    155 1,6 TS 16V `96
    166 2,4 JTD `99
    147 1,9 JTDm 8V `07

    Comment


    • Първоначално публикувано от trop4i Покажи съобщение
      Доколкото видях като че ли беше от ролката на компресора, сякаш е блокирала и пистовия се е въртял.



      Искаш да кажеш, че когато включиш компресора той блокира ли?
      Мисля че от голямото натоварване в блокирал и ремъка се е плъзгал по него, а не е въртял шайбата, пробвах го - не духа студено, явно трябва да се сваля.
      Alfa Romeo 166 2.4 JTD

      Comment


      • Първоначално публикувано от MC_G Покажи съобщение
        Мисля че от голямото натоварване в блокирал и ремъка се е плъзгал по него, а не е въртял шайбата, пробвах го - не духа студено, явно трябва да се сваля.
        Състоянието на шайбата и съединителя може да се види и без да се сваля компресора, щото свалянето е свързано и с източване на фреона. Съединител и лагер на шайбата се сменят спокойно и без демонтаж на компресора. Ако компресорът е блокирал,както предполагаш, една от причините е да е блокирал лагера на шайбата (38 лв) и ако е така, дано е само това.
        ...
        155 1,6 TS 16V `96
        166 2,4 JTD `99
        147 1,9 JTDm 8V `07

        Comment


        • Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
          Състоянието на шайбата и съединителя може да се види и без да се сваля компресора, щото свалянето е свързано и с източване на фреона. Съединител и лагер на шайбата се сменят спокойно и без демонтаж на компресора. Ако компресорът е блокирал,както предполагаш, една от причините е да е блокирал лагера на шайбата (38 лв) и ако е така, дано е само това.

          Като я гледам като че ли е ``обгорена`` в края си, кога се разбира дали е в нея проблема или да ходя в сервиз ?
          Alfa Romeo 166 2.4 JTD

          Comment


          • Първоначално публикувано от MC_G Покажи съобщение
            Като я гледам като че ли е ``обгорена`` в края си, кога се разбира дали е в нея проблема или да ходя в сервиз ?
            Когато е прегоряла гумата на съединителя, не се вижда отвън.Трябва да се свали самия съединител като се развие централния болт . Тая работа става след като се свали предно дясно колело, сваля се кората на подкалника и казанчето за течност на чистачките. Без разглобяване на тия неща можеш само да видиш отгоре дали изобщо включва компресора. Оттук нататък нещата се определят от нивото на твоите технически умения - ако се наемаш да го правиш - прави се и пред блока, ако не - в първия сервиз,където става доста по-бързо и лесно.
            ...
            155 1,6 TS 16V `96
            166 2,4 JTD `99
            147 1,9 JTDm 8V `07

            Comment


            • Ако лагера е блокирал шайбата няма да се върти и при изключен компресор.При включване на компресора съединителя предава въртенето от шайбата към компресора, възможно е ако гумата на съединителя е опечена да не позволява добър контакт или както беше при мен -двете метални части на съед. и шайбата бяха покрити с нещо като клей-отам съед. е буксувал, загрявал и ми изгоря бобината на компресора. Почистих металните части на съед. и компр. и засега няма проблеми.
              166 2.4JTD-00г.

              Comment


              • Какво точно лагерува в лагера, който дискутирате?

                Оста на компресора спрямо тялото на компресора?

                или

                Ремъчната шайба на компресора спрямо оста на комресора?

                ---------- Post added at 22:09 ---------- Previous post was at 21:58 ----------

                Да, видях от картинката:



                Ремъчната шайба спрямо корпуса на компресора.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Първоначално публикувано от MC_G Покажи съобщение
                  Като я гледам като че ли е ``обгорена`` в края си, кога се разбира дали е в нея проблема или да ходя в сервиз ?
                  Като вкл. компресора виж дали шайбата се върти.
                  166 2.4JTD-00г.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от trop4i Покажи съобщение
                    Ако лагера е блокирал шайбата няма да се върти и при изключен компресор.При включване на компресора съединителя предава въртенето от шайбата към компресора, възможно е ако гумата на съединителя е опечена да не позволява добър контакт или както беше при мен -двете метални части на съед. и шайбата бяха покрити с нещо като клей-отам съед. е буксувал, загрявал и ми изгоря бобината на компресора. Почистих металните части на съед. и компр. и засега няма проблеми.
                    Ако лагерът е блокирал, шайбата може и да се върти,както е при мен, при условие,че затегналият лагер е превъртял във вала си ( т.е. корпуса на компресора) и го е износил здраво ,все пак е алуминий. Оказа се,че при нашите шумни дизели това може да стане и без да го чуе човек.Но както вече казах, това не го пожелавам никому,защото се почва една...
                    ...
                    155 1,6 TS 16V `96
                    166 2,4 JTD `99
                    147 1,9 JTDm 8V `07

                    Comment


                    • Индевър, ти беше сложил по- къс ремък за да елиминираш компресора, може ли да напишеш пак параметрите му - ще е полезно за всеки, който иска да ремонтира компресора и да си кара колата същевременно.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                        Индевър, ти беше сложил по- къс ремък за да елиминираш компресора, може ли да напишеш пак параметрите му - ще е полезно за всеки, който иска да ремонтира компресора и да си кара колата същевременно.
                        6РК1100 - това е ремъка, става без проблеми като минава само през шайбата на генератора, тая на хидравличната помпа, демпферната шайба и обтягащата ролка. В един каталог на Дайко в Косер намерихме някакъв вариант на 156 SW 2,4 JTD от първите години, който е без климатик и се произвежда с тоя ремък.
                        ...
                        155 1,6 TS 16V `96
                        166 2,4 JTD `99
                        147 1,9 JTDm 8V `07

                        Comment


                        • Колеги здравейте, някой знае ли тази букса за какво е, намира се в багажника от дясно и си виси свободно?
                          Възможно и да е имало нещо, но купих колата със свален ченджър и навигация, но те са от ляво, а това виси при бушоните от дясно.
                          Attached Files

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                            Колеги здравейте, някой знае ли тази букса за какво е, намира се в багажника от дясно и си виси свободно?
                            Възможно и да е имало нещо, но купих колата със свален ченджър и навигация, но те са от ляво, а това виси при бушоните от дясно.
                            Това е конектора за ремаркето.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Това е конектора за ремаркето.
                              Thanks, помислих си, че има връзка с музиката. Като се позахлади съм замислил да си позасиля баса, та се чудех от къде да си бодна сигнал.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                                Thanks, помислих си, че има връзка с музиката. Като се позахлади съм замислил да си позасиля баса, та се чудех от къде да си бодна сигнал.
                                Ако ще слагаш допълнителен усилвател, тази тема може да ти е от полза.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X